Chovatelská stanice Německého Boxera

TOP BOXER 2012, Baira na stupních vítězů v obou kategoriích!!!!

23.12.2012 15:23

Soutěž o TOP Boxera se vyhlašuje Boxerklubem ČR každoročně. Každý rok se bojuje o titul nejlepšího výstavního psa/feny sezony a nejlepšího pracovního psa/feny sezony. Letos jsme s Bajenkou absolvovaly nějaké výstavy i zkoušky, tak jsem si řekla, že holčičku přihlásím a uvidíme... Zde jsou Bajenky výsledky:

V kategotii o nejlepší výstavní fenu sezony Bajenka získala nádherné 2. místo!!!!!

V kategorii o nejlepší pracovní fenu sezony Bajenka získala krásné 3. místo!!!!

Jsem na svoji holčičku moc pyšná. Tento výsledek dokazuje to, že výstavně byla letos Bajenka opravdu na vrcholu, vlastně splnila hned 3 šampionáty- Šampion ČR, SR, Grandšampion ČR a současně se stala čekatelkou šampiona krásy Maďarska a Polska a čekatelkou Českého klubového šampiona. Moc doufám, že v příštím roce se nám ta čekatelsví podaří dokončit. Co se týče pracovních úspěchů, musím přiznat, že ty jsou pro mne asi cennější. Letos si je Bajenka zejména "vyčuchala", v tom, doufám, bude úspěšně pokračovat i příští rok, a snad přidáme ještě něco všestranných zkoušek...

Bajenko, moc a moc Ti děkuji za to, jak jsi skvělá. Jsi můj nejlepší přítel, který mi ukázal spoustu důležitých věcí, mnoho mne toho naučil a já jsem Ti za to moc vděčná. Jsi ta nejúžasnější fenka a já jsem moc šťastná, že Tě mám.

Ve fotogalerii pár fotek z výcviku, zkoušek, výstav....

Fotogalerie: TOP BOXER 2012, Baira na stupních vítězů v obou kategoriích!!!!

Tato fotogalerie je prázdná.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode