Chovatelská stanice Německého Boxera

Přišel se na nás podívat Bodie!

14.05.2009 19:00

Baira: Ahoj všichni! Tak jsem zase na řadě, posledně psala Annie, a mamce se nic psát nechce- teď je trochu nevrlá, protože jí v tom deštivém počasí  bolí klouby a nedávno si na vycházce pochroumala ocásek, tak po nás pořád vrčí a nic s ní není. Tak jsem byla docela ráda, že se za mnou podíval druhý brácha- Bodie. Přisli s ním oba jeho lidi, naši jim uvařili kafe- dneska se nám jim ho nepodařilo ani vylít, jako minule-  a jako obyčejně, něco řešili. Ty lidi jsou vážně tak divný, oni si vydrží tak dlouho povídat o různých zbytečnostech, zatímco my s bráchou jsme se oddávali tardičnímu zápasu... Ale pak jsme zbystřili! Přišla řeč na výstavu. Já vím, že už mi s ní vyhrožujou docela dlouho, ale teď to asi myslí vážně!!! Zatím jsem se mohla za zády pošklebovat Annušce, že ona musí a já ne... Ale teď to vypadá, že asi pojedu na výstavu do Brna, a psové, je to hned mezinárodka!!! A Bodiemu to možná hrozí taky... Ještě jsem hned varovala druhýho bráchu, ale tam to vypadá podobně... Moc by mne zajímalo, kdo tuhle šílenost vymyslel, ale tak trochu to tuším (panička- to jsem si myslela, že ji mám lépe "zmáknutou")... Musím říct, že pak už to nestálo za moc. Sice jsme trochu řádili, ale nebylo to ono. Ty lidi nám to úplně zkazili...

Jo a ještě jsem koukala, že tam panička dává nějaké další fotky. Na té jedné zkoumáme s Annuškou  misky "chamíkům" (chameleonům), musíme zkontrolovat, jestli nedostávají něco lepšího, než my. Já šmejdila a Annie kontrolovala, jestli někdo nejde....  A závěr? Nic moc... A tu vodu mají teplou!

Tak čau já jdu na večeři (svojí), Babu.

Fotogalerie: Přišel se na nás podívat Bodie!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode