Chovatelská stanice Německého Boxera

Obrany Kyje

14.03.2010 19:00

 

 

Baira: Ahoj všichni dvounozí i čtyřnozí kamarádi! Tak jsem konečně přemluvila paničku, že mne zase pustila k tomu, abych mohla něco napsat!
Letos si to jaro dává nějak na čas, panička mi už týden slibuje stopu, mně už se na masíčko na stopě sbíhají sliny a ono zatím nic! Ale abychom se úplně nenudili, vzali nás páníčkové na "obranářský" víkend do Prahy.  Světe div se, řídila celou cestu panička (sice se neustále zepředu ozívalo "Je to namrzlý, vidíš to?" nebo "Máš červenou, víš to?" a "Tady budeme odbočovat" "Pozor, on ti brzdí"..., ale nás se to s Annuškou netýkalo, tak jsme si klidně odpočívaly v bedně...) Vyndali nás do pěkného větru a lezavé zimy (tohle že je předjaří??? Je mi sice jen rok, ale vloni to bylo nějaké lepší!!), ale ta procházka kolem Rokytky se mi moc líbila. Mohla jsem se uběhat, jak jsem paničce nosila klacky, aby mi je házela a já je mohla zase přinést.  A nakonec jsem se zahřála natolik, že došlo i na koupel... Teda původně jsem se chtěla jen z kraje napít a osvěžit, ale nějak se to zvrhlo...  Ten mokrý kožíšek potom pěkně studil ale to přeci nepřiznám, jsem už velká holka... A při kousání se mi krev v žilách zase pořádně rozproudila! "Pusťte mě na toho figuranta, já mu ukážu!" A kdybyste viděli, jak jsem fandila Annušce, když si ona užívala svoje kousací kolo, kdyby nás tam pustili páníčkové spolu dohromady, určitě bychom ho přemohly! A večer jsme jeli za Axellem, to je Annuščin brácha, vlastně můj taky, ale nevlastní. Já ho naposledy viděla ještě jako malá, pamatovala jsem si ho, že byl hrozně velký, ale najednou jsem si uvědomila, že i já hrozně vyrostla a byli jsme teď nastejno- nó, teda skoro :). Trochu jsme si zalumpačili a jeli jsme spát.  Nocovali jsem u Vombatů (páníčci pěkně funěli, když nosili věci do 4. patra bez výtahu- ty dvojnožci taky nic nevydrží..). Vůbec jsme s Annuškou nechápaly, že jsme musely být zavřené v kleci, zatímco Jůla  a Bušík se vyvalovali na gauči. Aspoň přes mřížky jsem se na Jůlu pěkně šklebila a ona dělala, že to nevidí.
Druhý den měl podobný program, ráno jsme vyrazily s paničkou zase k Rokytce na procházku (zase jsem se namočila), potom následovala krátká poslušnost (kupodivu mi neprošlo, když jsem se za paničkou místo odložení vsedě zkusila plížit a taky jsem jí musela vysvětlit, že opravdu nejsem "němý boxer", jak mi pořád říká, ale že štěkat umím, jen se mi  prostě musí chtít). A potom jsem zase trhala oděv z figuranta (no, teda alespoň jsem se pořádně zakousla do toho klínu, který držel) a zase náležitě podporovala Annušku, když přišlo i její číslo.
A cestu domů? Tu si nepamatuju. Vím jen, že Annie za zády v bedně  pěkně hřeje a že to topení v autě je taky super věc...

Vaše Baira.

A já chci moc poděkovat Petře a Láďovi za uspořádání celé akce a Lucce za nocleh.

 Foťák jsme s sebou nevzali (na to jsme měli lidi :))) ), takže ve fotogalerii je několik fotek od lucky  další na  elwood.rajce.idnes./

 

Fotogalerie: Obrany Kyje

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode