Chovatelská stanice Německého Boxera

Norway 2012

11.08.2012 19:00

Baira: Tak zase jako každý rok i letos mne páníčci vzali s sebou do Norska. 2x jsem tam byla s Annuškou, teď jsem si myslela, jestli mi s sebou nepřibalí i Žížalku, ale v autě jsme jeli v pěti (teda 4 lidé a já) a na mně zbyla jen malá bedna (ještě teď mám přeležené tlapky), takže jsem v tom zase zůstala sama... Trochu si myslím, jestli to tu Annuška s Žížalkou neměly lepší. Nemusely se trmácet přes 2000km, paničky tatínek je tu pěkně rozmazloval, hrál si s nima a pořád je drbal za ušima a hladil a mamka  Cloe zase byla na hlídání u Bodieho a krásně si spolu vyhráli. Jenže, co naplat, odjela mi panička a bez ní by mi bylo týden moc smutno, takže jsem vyrazila taky...

A moc jsme si to užili, ostatně, jako každý rok... Každý den jsme chodily s paničkou na procházky, vyrazily jsme si na výlet k jezeru a těch rybiček, co jsem dostala (teda potají vyžebrala, aby panička s páníčkem nevěděli...). Bylo to moc fajn, v kempu byla spousta lidí, se kterými jsem se postupně skamarádila a všichni mne hladili, mohla jsem na ně občas i skočit a vesele se s nima přivítat... Moc se mi dovolená líbila a hlavně se mi líbilo, že jsem měla paničku jen pro sebe a nechodila mi nikam do práce :-)))

A ve fotogalerii jsme s paničkou vybraly několik fotek z naší skvělé cesty.

Vaše Baira

Fotogalerie: Norway 2012

Tato fotogalerie je prázdná.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode