Chovatelská stanice Německého Boxera

Baiřina "maturita" :-))

24.09.2011 13:00

Pro ty, kteří neví, co mám na mysli, to přiblížím asi takto: 3 dny před plánovanou ZVV1 přišla SMSka od kamarádky Míši Martinů: "Tak co, jsi nervozní? Čeká vás zkouška dospělosti :-) "... Nervózní jsem byla, pekelně, ostatně jako vždy :-) Bajenku po 2 "menších" zkouškách opravdu čekala "maturita".

Nebudu zdržovat. Když jsme v 7hodin ráno přijely s Bájou na náš "domovský" cvičák ve Strmilově a venku bylo těsně nad nulou (+4 °C), tak mi předpověď na dnes, která slibovala 22 stupňů, slunečno, připadala jako hloupý vtip. Pan rozhodčí dorazil v příjemné a uvolněné náladě. Ani Bajence nevytknul, když uhýbala před lechtáním čtečtky čipů při identifikaci. Potom do aut a odjezd na pachové práce... Jako obvykle, šly jsme první z naší 4 členné skupinky ZVV1, aspoň jsme to měly hned za sebou. Stopa se Bajence moc povedla, pár bodíků ztratila kvůli mé nervozitě- rozhovor probíhal takto: 1. lom Baira krásně a já: "Bairo, kam jdeš, to přeci ještě není ono!!!" Baira trochu znejistěla, popošla jsem. Ozvalo se "Psa na celé vodítko!!!" a mne jako když opaří. Co se děje? To samé asi problesklo hlavou Baiře, která se vrátila ke mně... Tak dobrý, Bairo, nechme to osudu, snad jsme dobře, jdem... 1. předmět- áááá, je to dobré! Bája zalehla, supeer!!! Tak jdeme dál, dobře holka, už ti věřím! A 2. lom. Bája se maličko zasekla a huráá, jdeme dál! Zbytek stopy dosledovala parádně, zalehla i koncový předmět a šly jsme si pro ortel.... 94 bodů a mé příjemné překvapení na úvod....

Poslušnost: Bajenka je férová fenečka, co umí, předvede...U auta jsme odložily  míček a čekaly na vyzvání. A už hurá k výchozímu bodu. Bajenka byla v dobré náladě, vesele si vedle mne poskakovala a koukala po mně s výrazem: "Vidíš to, paničko, jak se snažím?" A snažila, moc, hlídala si mne tak pečlivě, až dosedání nebylo vždy přesné a chůze chvilkami trochu napřed... největší slabinou naší Bajenky je štěkání, to víme... Nakonec ze sebe vyloudila nějaké 3x Ňaf ňaf ňaf, ale za moc to nestálo. A dnes překvapivě ani aport nepatřil k vydařeným bodům, neb Bajenka se rozhodla, že se trochu proběhne a k paničce si to zamířila až na podruhé. Co se týče překážek, tak skok vysoký byl s "potkáním" prkna, kladinu Bajenka miluje od štěňátka... Skoro si jí proběhla a na konci na mne ledabyle počkala, až si k ní dojdu... Baiřiny vtípky. Stejně jako vstávání z lehu s výrazem: "No tak, už bude ten míček nebo ne?" Celkem jsme za svůj výkon obdržely 80 bodů a hodnocení: "Fenečka je hodně temperamentní a veselá" To je :-)....

Obrana: Co se týče 4 úkrytů, moc jsem s plným počtem nepočítala, nakonec byly 2 ze 4.... Označení Bajenka provedla s náležitou vervou, výslech také zvládla dobře. Přepad z makety rozutíkala razantně naproti, ale zradila jí kluzká tráva, takže se prvně vyválela na zadečku a potom chňapla. 2. zákus mohl být také lepší.... Nakonec jsme si odnesly 83 bodů  (škoda, umí to lépe ;-) ) a ulehčený pocit: Je to doma!!!!

Vzhledem k tomu, že je konec září a to končí zkouškové období i na vysoké :-), tak pro letošek má Bajenka splněno. Teď jí čeká pár dní klidného odpočinku a potom? Příprava na IPO příští rok.... :-))

A na závěr, jako obvykle veliké poděkování těm, díky kterým se nám to povedlo: Moc díky kamarádkám Míše Martinů, které vděčíme za současný "stav stopování" ;-), Lucce Zavoralové a Jitce Freibauerové, se kterými jsme začínaly od malého štěňátka (jak už je to dávno :-)) ), figurantům Jirkovi Šlejtrovi, Martinovi Suchánkovi, Petrovi Pflugovi, Vláďovi koníčkovi a Honzovi Böhmovi, kteří se nám vždy trpělivě věnovali a také Majce Francové za organizaci zkoušek :-)) Tak zase příště ;-) 

A ještě velká gratulace Buschimu a Jule, kteří byli stejně úspěšní, jako Bajenka....

 

 

Fotogalerie: Baiřina "maturita" :-))

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode