Chovatelská stanice Německého Boxera

Velikonoční výcvikové soustředění na Bílé Skále

25.04.2011 18:00

 

Baira: Ahoj všichni! Tak konečně po sezoně výstav a zahraničních úspěchů mých brášků si můžete přečíst nějaký pořádný příspěvek, který píšu já, Baira :-) Konečně přišlo jaro!!! A jaké jaro! Na Velikonoce se udělalo opravdu krásně a my jsme s paničkou a páníčkem vyrazili, už po několikáté, na výcvikové soustředění na Bílou Skálu. Z domácího pelechu to je coby kamenem dohodil, tak Annuška s Cloe dojížděly na odpoledne z tepla domova a já s  Clowinkou jsme to měly "v plné parádě" i s nocováním. První noc jsme spaly s paničkou v chatce samy (páníček musel do práce)  a byla taková zima, že jsem se s radostí schovala do paniččina spacáku a v teploučku chrupala až do rána. Ráno začínal obvyklý program. My jsme s paničkou už letos trochu trénovaly- stopičku, poslušnost i obrany, tak myslím, že se mnou mohla být spokojená. Jediné, proti čemu měla námitky je, že nechápu, proč mám u předmětů, kterými je stopa proložená, zalehávat, ikdyž se mi zrovna vůbec nechce. Ale dobře, když nedá jinak, tak já to teda zkusím...

Na poslušnosti mne panička vcelku chválila. Sice první den bych si nejraději nejprve celý plac očichala, ale ona ne, musela jsem chodit u nohy a hlídat ten míček v její kapse. Však já vím, že mi ho nedá hned, přeci nejsem hloupá. Ale koukat na ní musím, to jo, jinak se zase ozve: "Bairo, máš k noze... Bairo k NOZE!!!" a když nic, tak mi cukne s vodítkem u krkču a nojo, tak já teda raději půjdu tak, jak chceš... A hopla, balonek, hurááá!!!

A odpolední obrany....To je má oblíbená zábava. Sice už to není tak, jako když jsem byla malá a zákusy jsem dostávala téměř "zadarmo". Kdepak, už jsem téměř dospělá, tak si to musím trochu zasloužit a zjišťuji, že práce na obraně je mnohem pestřejší, než jsem si myslela. Moc se mi líbí, když se panička s tím figurantem začne hádat, to bych hnedle běžela a kousla do rukávvu, ale teď už vím, že musím počkat... A vyštěkávání v maketě, kdy se mnou nervy jen hrají a pořád si ještě zkusím, jestli mi nedají kousnout hned po přiběhnutí. A nedají. Fakt pokaždé chtějí, abych štěkala, štěkala a štěkala a teď ještě zbytečně, protože stejně musím přijít k noze, figurant vystoupí a potom je ta jejich oblíbená hádka... A až potom hurááá! A držím a běžím s figurantem a držím, ikdyž nade mnou mává tou divnou věcí než se zastaví a zazní "PUST!!!" A pak chvíli sedím a zase držím a.... tohle bych vydržela klidně celé odpoledne. A potom do pelíšku a čekat na druhé kolo.

Prcku, co cheš? Co se sem cpeš?! Teď píšu já... Nojo, dobře, tak já tě pustím, tys ještě nic nepsala.... Tak honem, než přijde panička :-))

Clowinka: Ahoj, tak konečně se mi to povedlo a taky jsem se dostala k psaní, už je mi 8 měsíců a zatím ani jeden příspěvek... Baira mne vzala s sebou. Protože jsem mladší, tak jsem měla vlastně 2 hlavní úkoly. Panička tomu říkala socializace a když šla Bája odpočívat do pelíšku, tak si mne brala na vodítku ven a vodila mne na procházku a koho jsme potkali, ten si mne drbal a hladil a já na všechny patřičně skákala a olizovala je a očichávala. Dopoledne mne chodil páníček krmit na stopičku a odpoledne jsem taky zkoušela takat nohavici od kalhot. Nejdříve jsem na toho divného pána štěkala a koukala trochu nedůvěřivě, co po mně chce, ale když mi panička ukázala, že se mám tahat, jako doma o uzlík, tak mi to došlo a za páníčkova povzbuzování to byla docela zábava. Odpoledne se přijely podívat a zúčastnit obran i máma s babičkou, ale stihly jsme se jen pozdravit a všechny vystřídat na kousání. A večer jsme unaveně usínaly s Bájou v jednom pelíšku a hřály se o sebe. Bylo to moc krásné. Moc jsem si to užila a doufám, že zase příště pojedu taky. Moc se mi líbili ostatní pejsci i noví dvojnožci, které jsem poznala a vůbec všechno bylo tak nové a taková velká zábava!!!

Naše holčičky už se tedy vypovídaly. I já musím potvrdit, že celé Velikonoční soustředění se moc vydařilo, včetně skvělé party a nádherného počasí i pomlázky, kterou si Jirka spestřil elegantním pádem a naraženým kolenem- nemá běhat za mladýma holkama :-))

V neděli se konala MVP v Českých Budějovicích, které se účastnil i Bacco, Bodie a Apollo, všichni dopadli moc dobře, Bacco s Bodiem své třídy vyhráli a odnesli si další ocenění CAC a Bacco se za námi dokonce přijel na skok podívat na Bílou Skálu, absolvoval si 2 kola obran a jednu "unavenou" procházku s Bairou. Všem úspěšně vystaveným pejskům moc gratuluji a děkuji jejich pánečkům za skvělou práci.

A RTW Sport, zejména Lucce, Petrovi, Jitce, Martinovi a všem ostatním mnohokrát děkujeme za krásně strávené dny s pejsky a skvělými přátely. Pro mne to byla na dlouho zase nejlépe strávená dovolená :-))

Jakmile stahneme a proberu fotky, bude následovat fotogalerie

Fotografie sice ještě "nedorazily", ale zato má Bajenka krásné video z obrany, za které mnohokrát děkujeme Pavlíkovi Dziurovi :-)

Ááááá konečně máme i fotogalerii!!!

A odkaz na moc krásnou reportáž Lucky Zavoralové (za kterou byla oceněna vyznamenáním a už "předem" nádherným dortem, který se stal Mottem soustředění)  zde.


Fotogalerie: Velikonoční výcvikové soustředění na Bílé Skále

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode