Chovatelská stanice Německého Boxera

Mezinárodní výstava v Českých Budějovicích

25.04.2010 15:00

Annuška: Ahoj všichni,výstavní sezona je v plném proudu, takže není divu, že jsem vyrazila se svými lidmi a ségrou Bairou se opět zúčastnit.  A že jsme tam nebyli jen do počtu!

Sice jsme dorazili jen taktak, Bodie už byl na místě a vlastně v okamžiku, kdy my dojeli, tak už stál v kruhu a jeho páníček si důstojně odbyl svou premiéru v kruhu a velmi záhy odcházeli se svým 2. CAJCem. Posuzování pokračovalo dále ve velmi svižném tempu a ani jsme se nerozkoukali a už nastoupila Baira. Ségra je smolařka. Bůhví proč má vždycky tu nejpočetnější skupinu (no, vždycky ne, v Otěšicích nás, žíhaných fen, v otevřené třídě bylo ještě víc), ale dnešní účast byla 8 mladých zlatých fen. Musím říct, že se ségra dnes překonala a dokonce i slušně běhala, ale když potom čekala v kruhu, tak se opět nedala zahanbit a válela se po zádech, drbala si za krkem obojek a dělala podobné vylomeniny... Nakonec skončila- pro změnu- druhá... Také přijel brácha Apollo, už mne vastně ani nepoznal, a to jsem se k němu hlásila! I ten bral 1. místo v třídě otevřené a potom už přišla na řadu moje "spanilá jízda"... Věděla jsem, do čeho jdu, jsem ostatně ostřílený výstavní mazák a s Adrianou už to máme natrénované! Sice při tom běhání v kruhu jsem se pořádně zapotila, že musel páníček několikrát přiskočit s miskou, ale má námaha se vyplatila a já brala k nezměrné radosti mých lidí vítězství ve své třídě! No, mně by to úplně stačilo, ale té paní jsem se asi líbila natolik, že jsem se stala nejkrásnější fenou s titulem CACIB... A dokonce po spočítání všech mých titulů již mám splněny výstavní podmínky pro udělení titul Českého šampiona. Upřímně řečeno, radost z toho mají hlavně moji pánečci, mně je to celkem jedno... Nemyslím si že by mne měli potom jinak rádi nebo že bych dostávala větší porce do misky nebo chodila na delší procházky, ale když jim to udělá radost, tak prosím, já se ráda překonám :))...

Ale teď jen tak mezi čtyřma očima: Začínám si dělat starosti... Ti moji lidé pořád sedí na Internetu a rozhlíží se po výstavách a chtějí mi vybírat ženicha... Hmmm, asi mi začínají ty pravé povinnosti a končí bezstarostné mládí!!!

Takže naše Annuška už popsala svůj velký den, já jen přidám závěrečné shrnutí výsledků pejsků se "značkou" Benjibox:

Bodie Benji Box          V1, CAJC, třída mladých

Baira Benji Box          V2, třída mladých (10 fen v kruhu)

Apollo Benji Box         V1, CAC, třída otevřená

Annalise Benji Box      V1, CAC, třída otevřená, CACIB

Na závěr musím říci, že jsem pyšná na všechny naše pejsky a je krásné, že se líbí nejen nám, ale i ostatním. Ale na druhou stranu, ikdyby jejich známky byly v úplně jiné části výsledkové listiny, nic by se nezměnilo na tom, že to jsou naše zlaté holky a těmi zůstanou vždycky...

Fotil Honza, až dostanem fotky, tak se rádi podělíme o radost...

Ivka + Annuška

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode