Chovatelská stanice Německého Boxera

Letní výcvikový tábor Počátky s RTW sport

23.07.2011 19:00

Baira: Letos jsme se do toho s paničkou opravdu daly! Už mám splněné 2 zkoušky z výkonu a po 1. výcvikovém týdnu v Žirovnici jsme nyní absolvovaly 2. výcvikový tábor. Zatímco na tom prvním jsem byla "mezi svými" (pozn. paničky: Baira myslí mezi boxery), tak tento týden jsem strávila se známou rotweileří partou. Sice se mi trochu posmívali, že jsem rotwik naruby (opět pozn. paničky: byla kýmsi ;-) vytvořena teorie, že Baira má obrácené "pálení" :-) a placatý čumáček jako nedotažená "ponožka" naruby...), ale jako vždy nás mezi sebe přijali velice ochotně. Byla jsem ve družstvu se svými starými kámoši Šedíkem a Buschim a věnovala jsem se s paničkou tréninku na další zkoušku. Chodila jsem stopu, kterou mi panička inovovala o krabičky s pamlsky, což je moc fajn zpestření a na to vyzobání dobrůtek si naprosto klidně lehnu, na poslušnosti jsme jako "staronový" prvek zařadily štěkání na povel a nácvik překážek- to ani nacvičovat nemusím, neboť to je část výcviku, co mne nesmírně baví. Jen pořád úplně nerozumím tomu, proč po mně chce obíhat prázdné makety. Když to byla jedna, tak ještě dobré, ale teď rovnou 4... Copak mne má za blázna, když si myslí, že tam budu načuhovat, jestli tam náhodou někdo není, když dobře vím, že není?? Ach jo, tohle fakt nechápu... A potom  samozřejmě naše obvyklá kousačka, kterou pořád stejně zbožňuju už tak dlouho- snad od malého štěňátka...

No a večer jsem padala do své klece polomrtvá únavou a vzbudila jsem vždycky až když panička přišla od ohně, vyvenčila mne, a pozvala si mne k sobě do svého pelíšku. To jsem se k ní přitulila a nechala si zdát o dalších obranách a běhání s kamarády. Užila jsem si i spoustu procházek a koupání celkem ve 3 rybnících, běhání a honění se s psími kamarády po lese a loukách a poctivě se přiznám, že se mi ani moc nestýskalo po zbytku rodiny... Ale všechno má svůj konec a teď už tady sedím s paničkou u počítače, vybíráme spolu fotky ke článku a když se na mne malá Clowinka po příjezdu radostně pověsila a nadšeně mne vítala, jak je ráda, že mne vidím, tak jsem nakonec přeci jen trochu výčitky měla- hlavně kvůli ní, protože jsme byly s paničkou domluvené, že prcek na pár dní pojede s námi, ale nakonec měla nemocné očičko, tak musela zůstat doma. Ale na podzim jí rozhodně beru s sebou!! Taky se musí něco naučit, aby mi nedělala ostudu :-)

Až na vrtkavé počasí, na které už jsme s paničkou ostatně zvyklé, to bylo moc krásné a moc jsem si to užila a už se těším se všemi, a ještě řadou dalších, na shledanou na podzim na Bílé Skále...

Tak dobrou, Vaše Baira :-))

Bajenka už vypsala své dojmy z další povedené výcvikové akce. Já se jen přidám k jejímu názoru, že to byl moc a moc fajn týden strávený se skupinou skvělých lidí a výborných přátel a samozřejmě s psími kamarády. A ikdyž se mi v práci diví, kam že to jezdím a co že tam dělám, tak pro mne je tohle nejlépe strávená dovolená a bezvadný relax.

Moc děkuji Lucce, Petře, Petrovi, Láďovi a Martinovi za jejich práci a pomoc při výcviku a na obranách a samozřejmě i Pavlovi se Světlanou za to, že se LVT vůbec konal :-)

Baira: Výzva boxeří menšině: To jako od teď budu za boxery jezdit sama nebo co???

Fotogalerie: Letní výcvikový tábor Počátky s RTW sport

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode