Chovatelská stanice Německého Boxera

Baira Benji Box V1, CAC, CACIB, BOB!!! na MVP v Českých Budějovicích. Splněné podmínky pro titul Grand šampion ČR!!!

14.10.2012 16:30

V tento krásný prosluněný podzimní den nás čekaly celkem dvě události: V Českých Budějovicích se konala mezinárodní výstava psů a hned potom na Hluboké poslední nácvik na zkoušku chovnosti. Výstava byla aktuální pro Bairu, která si plní požadovaný počet čekatelství CAC na titul Českého Grandšampiona a chovnost pro naší malou Clowinku, neboť zkouška sama o sobě ji čeká příští týden... Celý den zpočátku moc dobře nevypadal, když jsem si v Českých Budějovicích vzpomněla, že jsem vstupní list nechala viset doma na ledničce... Další studená sprcha nás čekala u samotného kruhu, když jsme sledovali hodnocení a posuzování naší paní rozhodčí Rity Reiniers, která nejprve hodnotila bullmastify. Na tabuli se střídaly známky velmi dobré s výbornými bez titulů a tu a tam přistála i nějaká dobrá... Tak jsem si říkala, že prstýnek pro štěstí, který jsem ráno dostala od kamarádky Míši, se bude moc hodit... Z naší skupinky jako první "startoval" její Cayman ve třídě šampionů. Cayman se vystavil svým obvyklým dokonalým způsobem, nádherně zaběhal a s přehledem si odnášel čekatelství CAC, celkem své třetí ve třídě šampionů, což znamenalo jediné- titul Grandšampiona získal!!! Dalším zástupcem z naší skupinky byla Hanka s mladou Cayrruškou, které nastupovaly v konkurenci dalších 2 mladých fen. Cayrro Hébé Box se bezchybně předvedla, moc se líbila a s přehledem získala své třetí čekatelství CAJC a tím spnila podmínky pro udělení titulu Českého juniorského šampiona. Po Cayrro do výstavního kruhu nastupovala opět Míša a předváděla tentokrát Xaru z Metaboxu, se kterou také vysoutěžila V1 CAC, ale u toho jsem chyběla, neboť jsem šla do auta vyzvednout a vyvenčit (a pořádně rozdovádět) svou Bairu. Trochu jsme to přehnaly s míčkem, neboť ještě v kruhu vesele dováděla a myslela si, že si s paní rozhodčí bude hrát... No, eviděntně i jí Baira připadala roztomilá, neboť s přehledem získala i Bajenka své další čekatelství CAC ve třídě šampionů a náš vytoužený Grandšampion byl doma!!!! Takže po Baccouškovi je Bajenka druhým Benjíkem, který tento titul získal!!! Byla jsem na svou holčičku moc pyšná a to jsem netušila, že to nejlepší mne teprve čeká....

Závěr byl famózní... Nejlepším mladým jedincem se stala Cayrro Hébé Box, nejlepším psem s titulem CACIB Míši Cayman a mezi fenami tento titul vybojovala moje Baira!!! Takže v soutěži o Best Of Breed jsme nestoupily do kruhu Míša, Hanka a já samozřejmě se svými boxery... Ani jsem se nestihla rzkoukat a vzpamatovat a už mi šla paní rozhodčí gratulovat!!!! Tohle byl náš dosavadní největší výstavní úspěch a chvíli mi trvalo, než jsem uvěřila tomu, že se to opravdu stalo. Takže ten prstýnek pro štěstí asi vážně funguje :-)))

"Promenády na červeném koberci" v závěrečných soutěží jsem se vzdala ve prospěch nácviku obran před Clowinčinou chovností a musím říci, že i Baiře to udělalo velikou radost, že si po 10ti dnech mohla kousnout- sice po operaci pouze do malého peška, ale i tak zářila štěstím, že byla zase na obraně. A Clowinka se své úlohy- jak na úvaze tak při přepadu- zhostila poměrně zodpovědně, tak doufáme, že se jí to v sobotu podaří!

Fotogalerie: Baira Benji Box V1, CAC, CACIB, BOB!!! na MVP v Českých Budějovicích. Splněné podmínky pro titul Grand šampion ČR!!!

Tato fotogalerie je prázdná.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode