Chovatelská stanice Německého Boxera

Baira Benji Box CWC (CAC), res-CACIB na CACIB Glogow!!!

26.01.2013 14:40

Bajenka si plní nyní potřebné tituly na Polského šampiona krásy... Vždy s Míšou hledáme místa tak do 500km od nás v dosahu, abychom to neměli příliš daleko, a v prosinci nám "do hledáčku" padnul CACIB Glogow. Bylo přihlášeno, zaplaceno, jenže... Mne 2 dny před výstavou sklátila chřipka, takže akce byla významně ohrožena. Nakonec se můj obětavý manžel zhostil mé úlohy a přeci jen Bajenka na výstavu odjela... Vyráželi ve 2:30 v noci, v Praze přibírali Míšu s Kajmánkem a s hodinovým předstihem již byli na místě. Dojmy z výstavy mám pouze zprostředkované, ale kdo Míšu Martinů zná, tak ví, že rozhodně barvitě zprostředkované... Takže vím, že výstavní plocha i kruhy byly malé, místa na vyhýbání se mezi sebou pro lidi i pejsky ještě méně, atak není divu, že má "přátelská" Bajenka cestou do kruhu po jednom rotweilerovi chňapla... Tím si dodala odvahy a temperamentu, že byla posouzena s hodnocením V1, CWC (CAC) a čekalo se na závěr. V malém kruhu celkem asi 8mi fen prý Bajenka běhala chvílemi i po zadních (je to prostě kamarádská slečna, obvzláště v menších prostorách s více fenami), rozhodně projevovala své přátelské nadšení vůdči ostatním (úplně ji vidím...), ale ani její chování jí nebránilo v tom získat krásný resCACIB!!! (Celkem 2. v její sbírce těchto titulů). Otázkou je, jak by dopadla, kdyby se chovala lépe.

Moc děkuji Míše za její "oběť" při vystavování Bajenky a moc děkuji svému manželovi za oběť ještě větší- a to noční vstávání, celý den strávený s jeho "milovanou" Bairou a přátelským pošťuchováním s Míšou, které je oba jistě velmi baví :-)) a hlavně že den, kdy měl slavit své narozeniny, strávil se psy na cestách... (No, moc podobných bláznů po světě asi nechodí, ale já mu za to moc děkuji. Dlouho jsem hledala, abych takového našla, ale to bude u nás asi vzájemné... ;-))) )

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode